Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zemljom vladaju međunarodni centri moći i regionalna mafija - posle Vučića Srbija će biti olupina

Komentari (85) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 24 maj 2015 11:42
Stanić Milan
Posle ove iscrpne analize jedne političke ličnosti koja je produkt društveni odnosa u Srbiji teško je reći nešto pametno u smislu dopune naše stravične stvarnosti.
Prof. Antonić u svojoj eksplikaciji vraća se u natrag do Miloševića,analizirajući vreme,mesto i uslove u kome se nalazi Srbija faktički od 1945.pa na ovamo.Politički konglomerat koga imamo u poratnom periodu Brozovim manevrima(a da se tome ozbiljno ne suprostavlja srbijanska nomenklatura),stalnim izmenama Ustava SFRJ traumatizovala je do te mere Srbiju da je u njoj bila potpuno razbijena nacionalna kohezija, koja je svo vreme jačala u drugim republikama i AP.Posebno opterećenje za Srbiju je "kalemljenje" AP kao konstitutivnog elementa federacije,što je Milošević dockan hteo izmeniti.To je učinio na trapav i loš način, što je produbilo još više društveni jaz u Srbiji.Politika izdaje pokrenuta 5.oktobra biće (bojim se) fatalna za čitav srpski rod,a ne samo za Srbiju.Nema nam spasa- al' se možda izvučemo.
Preporuke:
171
14
2 nedelja, 24 maj 2015 11:49
Noruega
Poštovani profesore, ne mogu se razvijati društvene institucije u okupiranoj zemlji. Ne pita se Vučić u Srbiji za sve, nego Kirbi. Kada to svi shvatimo, možda i od institucija i od Srbije bude nešto. Srećno!
Preporuke:
199
11
3 nedelja, 24 maj 2015 12:39
nemačka
Bravo Antoniću, isecirao si nas in vivo! Nekako mi se uvek čini da je u Srbiji sve zamrlo, ali onda neko bljesne!
Preporuke:
162
5
4 nedelja, 24 maj 2015 12:44
Oliver Kromvel
Brilijatna procena situacije,voleo bih da gospodin Antonić napiše jedan tekst bolje reći stručnu analizu vezanu za stanje svesti prosečnog srpskog birača,mislim da je to jako vazno,niko se time nije ozbiljno bavio do sada.Nama inače treba resrbizacija,nova sveza politička krv,moral i odgovornost u politici,samo je tako moguće postaviti alternativu ovom rezimu.
Preporuke:
133
3
5 nedelja, 24 maj 2015 12:46
Jasna Simonovic
Noruega, tačno...verovatno nije bilo teško "okupirati" kad su neznalice uzele primat...
Ipak mislim da ne treba da žalimo...(ko nije "spoznao" institucije (državne, sudske, profesionalne, vladine i nevladine) skupo bi ih i dalje plaćao!)...
Mnogo je bolje naučiti globalni brending i naći svoje...Olupina i te kako može dobro da dodje...
Preporuke:
8
67
6 nedelja, 24 maj 2015 12:48
Kursula
Iz izvrsne profesorove analize izdvojio bih ključne deskripcije sadašnje vlasti:
...Režim počiva na ličnoj vlasti koja se legitimiše agresivnim, neurotičnim i ošamućujućim marketingom...Na ovu vlast utiču dva centra – svojim novcem, medijima i ljudima. Jedan su, simbolički rečeno, ambasade SAD i EU, uključujući i ambasade Nemačke i Britanije. Drugi centar je skriven i odnosi se na ono što bih nazvao „regionalnom mafijom"...

Nažalost, konsekvenca ovakve neurotične vladavine biće:
Kada jednog dana naprednjaci odu sa vlasti, Srbija će izgledati kao olupina

Ko preživi, uveriće se!
Preporuke:
129
0
7 nedelja, 24 maj 2015 12:59
Oliver Kromvel
Noruega@,mislim da grešite baš suprotno u društvu koje je generalno olupina u kojem ništa ne funkcioniše kako je to Antonić dobro primetio jedina nada je da umornom,apatičnom narodu na granici pucanja ponudite svežu krv,demokratsko društvo i razvoj institucija od nule,opet ponavljam opšta resrbizacija društva.Alternativa tome je ulica,revolucija,možda čak i građanski rat,šta bi smo time dobili novi ešalon gologuzana i lunpenproletera koji kada bi se dočepali vlasti bi nastavili tamo gde su njihovi pro zapadni predhodnici stali,imali bi smo ponovo krizne štabove,opet neke nove samo tzv patriotske Đinđiće a Srbija bi nestala jel ne bi imala snage da izdrži još jedan takav krug pakla.Ljudi poput,Dragana Petrovića,Dejana Mirovića,Marine Raguž,Branka Pavlovića,Mila Lompara i mnogi drugi mlađi ljudi treba da dobiju šansu,ljudi koji su patriote ali neukaljanih biografija.Nema mesta improvizacija mora se krenuti od nule uz sagledavanje realnog stanja u društvu.
Preporuke:
62
13
8 nedelja, 24 maj 2015 13:07
Bice sto biti ne moze
Ne samo da ce biti olupina, vec ce Srbijom upravljati neki desetorazredni Incko!
Preporuke:
97
1
9 nedelja, 24 maj 2015 13:13
Darko
Analiza je na nivou na koji nas je navikao prof. Antonić. Utisak naročito naglašen kada se čita po ovako tmurnom i kišovitom danu.
Preporuke:
88
2
10 nedelja, 24 maj 2015 13:25
Grgur
Srbija se permanentno krčmi na jedan veoma suptilan način. Sve pod parolom da će, već koliko sutra, građanima Srbije biti bolje, a to sutra, doći će "malo sutra". Vođa k'o vođa, mora da smišlja raznorazne priče kako bi što duže ostao tu gde jeste, a suštinski gledano, on se, u stvari, više ni za šta i ne pita. Veći su autoriteti lideri nevladinih organizacija. MMF nam daje novac pod kamatu i faktički, on nam određuje šta treba da radimo u sopstvenoj zemlji. Čemu onda služi vlada? Da slepo sprovode u delo koncepciju međunarodnih centara moći. Zato su nam svi izbori tako reći besmisleni. Da li se nazire kraj svemu ovome? Da! Kraj je u tome da se uspostavi apsolutna kontrola nad ovom zemljom u kojoj Srbi neće imati nikakvu moć. Ovome treba dodati da su i predhodne vlade radile po istom modelu. To je ta priča.
Preporuke:
102
1
11 nedelja, 24 maj 2015 13:31
Ujka Vasa
Ako su zvanične strukture u Vašingtonu i Briselu bile protiv vlasti 1990, zar to ne znači da je ta vlast bila zaista - a ne lažno - nacionalno opredeljena?
Preporuke:
90
10
12 nedelja, 24 maj 2015 14:28
slaganje i laganje
Potpuno se slažem sa konstatacijom u naslovu, u glavnom tekstu Antonić iznosi svoje mišljenje koje manje-više koincidira sa političkom teorijom i praksom u poslednjih 30-tak godina.
Srpska politička istorija pamti da državne i nacionalne institucije nikada nisu pokazivale veći stepen uspeha do motiva vlastodržaca da sve počinje i završava sa njima!
To što je upliv međunarodnih i kriminalnih centara moći uvek bio izražen, a često i presudan je posledica, pre svega, institucionalne korumpiranosti koja je opet posledica vladavine mediokriteta koja je opet posledica kadriranja najnekvalitetnije sorte ljudskih hibrida - domaćeg ološa, na društveno-političkoj sceni!
Preporuke:
39
1
13 nedelja, 24 maj 2015 14:31
Saša
Srbijom vlada međunarodna mafija u sprezi sa domaćom.
Preporuke:
81
1
14 nedelja, 24 maj 2015 14:34
Brundalo
Neko napisa da se ovoj analizi nema šta dodati. Donekle bih se saglasio, odnosno saglasan sam sa svim iznetim činjenicama,one su nepobitne, one su žalosna istina,a istin je samo jedna, ne mogu biti dve istine. Profesor je najavio šta će se desiti, kako će se ovaj režim urušiti,te da će se morati početi "ab ovo" ili "ab ovo uskve ad mala".E, tu ne vidim snage ili snagu koja bi počela od jajeta ili od jajeta pa sve do jabuka. Elita u Srbiji je davno uništena, zato i nije čudo da je Srbija Domanovićevo mrtvo more, tako da i kada se javi neki talasčić, brzo ga prtetvore u mrtvo more. Ljudi su po svom ustrojstvu egosti (ego, id ego i super ego), a posebno kada moraju da spašavaju porodicu od gladi. Onda se sredstva ne biraju. Zna to Imperija, zna to Kirbi i svi Kirbiji od 2000. godine. Pretvorili su Srbiju u najmizerniju zemljau na svetu, a Srbe su ponizili, opanjkali, prevarili, proglasili genoscidnim, ubicama itd.Ovoj analizi ne dostaje činjenica da će od Srbije samo ostati Beogradski pašaluk.
Preporuke:
49
0
15 nedelja, 24 maj 2015 14:40
!!!
Srbijom znaci upravlja psihopata sa ekipom batinasa i udvorica.Sjajan tekst i naravno odlicna analiza sa jasnom slikom sta Srbiju ocekuje.Samo se od sebe namece pitanje sta ce intelektualci koji vrede uraditi po tom pitanju?I jos jedno mnogo teze pitanje,ZASTO NAROD NE PREDUZIMA NISTA!?Namece se odgovor sam od sebe:Pa zato sto mu sve to ne smeta...Fakat.
Preporuke:
77
2
16 nedelja, 24 maj 2015 14:45
fristajlo
Oliver Kromvel
Alternativa tome je ulica,revolucija,možda čak i građanski rat,šta bi smo time dobili novi ešalon gologuzana i lunpenproletera koji kada bi se dočepali vlasti bi nastavili tamo gde su njihovi pro zapadni predhodnici stali

Ne nužno.
Ne nasedajte na tu pseudoelitističku podvalu o rušilačkom nagonu siromašnih. Tako se pacifikuje narod, zastrašivanjem o haosu i teroru levice; suština je da se održi postojeće stanje strahom od preispitivanja društvenog poretka.
Zato ste i dobili te minuse na komentar.
Alternativa je da te slojeve vodi grupa ljudi koju ste nabrojali u daljem delu komentara, i tako jedno moćno "telo" dobije "mozak".
A na tome se radi, o tome se ne priča...
Preporuke:
67
8
17 nedelja, 24 maj 2015 14:46
Dejan
Resrbizacija? Da.
Ali... na latinici!? Za ime sveta...
Ono što izgovaramo i ono što pišemo, a onda i kako to činimo, pa eto slike naše kolektivne svesti.
Preporuke:
40
11
18 nedelja, 24 maj 2015 14:56
Kleont
Naravno da postoji problem i oko ideja i oko ličnosti koje bi bile njihovi nosioci i oko prisutnosti u medijima... Ali, imajući u vidu naše iskustvo iz devedesetih i iskustvo 5. oktobra, nije nemoguće da se u društvu koje se progresivno urušava vrlo brzo formira jedna jaka društvena i politička alternativa sadašnjem režimu.



Jedini je problem sto je tada nisamo formirali mi. Ako gazda nije za promenu promene nece biti.
Preporuke:
33
2
19 nedelja, 24 maj 2015 15:06
neko
tekst je istina, opisuje realnost; ovakva situacija je već viđena u 19 veku među američkim indijancima; koncept je isti a metodologija različita; naročito je tačno što ima zastrašivanja;
Preporuke:
41
2
20 nedelja, 24 maj 2015 15:15
Dragan
Zemljom vladaju međunarodni centri moći i regionalna mafija - posle Vučića Srbija će biti olupina


Sa Srbijom se dešava tačno ono što je Milošević pre 15 godina, 2 oktobra u njegovom govoru i prorekao da će se desiti. Do u detalj tačno i precizno. Samo tada, mnoge umne, mudre i pametne glave to nisu tako videle. Mada nije trebalo puno pameti da se to vidi, trebao je samo dobar strateški osećaj.

A da li je moguće nešto tu izmeniti!? U ovakvim okolnostima - ne! Promena će se u Srbiji desiti onda kada dođe do konkretne promene snaga na globalnom nivou i ponovnom "deljenju karata". Tu može da nas zapadnu bolje karte, ako budemo pravilno odigrali na Rusiju. A to se neće desiti bez rata, i to onog vrućeg, ne ovog hladnog i ekonomskog, već vojnog i vrućeg. Kontam negde oko 2020-2022.

A budući da su ljudi u Srbiji u značajnom broju 5 oktobra odigrali jako glup potez, beskrajno glup, - bolje se nije moglo ni očekivati, a tako glupav potez i ne zaslužuje bolje.
Preporuke:
85
11
21 nedelja, 24 maj 2015 15:20
Dragan
Srbija je zemlja najava. Uz Beograd na vodi, rekonstrukciju vlade, najveće plate i penzije ikad, bolji život koliko krajem godine, stiglo se i do promjene Ustava.


Jeste primetili da se taj duh (zloduh) preneo i na Evroviziju. Bombaste izjave tipa "Ko? Šta? Mi!? Ma prvo mesto sigurno, mi smo najbolji, čak i ako ne sovojimo prvo mesto mi smo opet prvi, neba boljih od nas, najbolji smo, mame mi!"

Naravno, u realnom životu, nešto sasvim drugo.
Preporuke:
55
3
22 nedelja, 24 maj 2015 15:36
Milisav Bačinac
Sa mnogo toga u intervjuu se ne slažem. Ono što mi najviše bode oči je da Antonić tokom celog teksta Vučića predstavlja kao političku figuru i kreatora politike !? A svi mi dobro znamo da je Vučić projekat i marioneta, kao i Tadić, nesposoban da sagleda dalje od svoje bolesne sujete i da je baš kao takav odabran da nas satire. Ko prati zbivanja u zemljama gde Briselija i Vašingterna otvoreno činodejstvuju npr ukrajina ili Makedonija, zna o čemu govorim i kakav je groteskan pajac naš glavni junak !
Preporuke:
88
4
23 nedelja, 24 maj 2015 15:36
gordana
Njemu je vodja bio Seselj, pa Toma a sad je EU i SAD.Dakle, nije on nikakav vodja ali ga svakako treba najuriti
Preporuke:
79
2
24 nedelja, 24 maj 2015 15:38
Zemunac
AHTOR je sasvim u pravu.Da zaustavimo i smenimo gdina Vucica nije lako jer reprezentujwe INTERESE zapada,No bez njega,sve bi se raspalo kao kugla od sapunice, ili bi SA ZAPADA mozda ubacili gdina Miskovica da nam vlada nas Potrosenko!Treba gdina Vucica zaustaviti po svaku cenu,a RAZLOG je da spasimo ono malo sto je preostalo pre rasprodaje oranica i predaje TELEKOMA u ruke stranaca!ZAR u Srbiji bas SVI u vojsci i policiji zele ovakvu rasprodaju Srbije?ZAR jedan covek moze zaista da nas SVE kontrolise U INTERESU STRANACA?
Preporuke:
53
1
25 nedelja, 24 maj 2015 15:39
SRS i LDP
su jedine dve stranke jasnih opredeljenja.SRS bi za jedan dan resio problem EU, prekidom pregovora.LDP bi za jedan dan resio problem Kosova, priznanjem.Pa ipak, ove dve stranke su izvan parlamenta, jer su glasaci odbili da odlucuju i opredelili se da nastave da se samoobmanjuju politikama(dobar primer je SRS,kod kojeg cepanjem nije doslo do cepanja glasaca, vec su gotovo svi presli u SNS), prvo "I EU i Kosovo", a zatim "I EU i Kosovo i Rusija"(samo cekam da vidim sta je sledece "I EU i Kosovo i Rusija i...").Ta sklonost ka somoobmanjivanju i izbegavanju (slobode)odlucivanja je stvarana u vreme titoizma, u kojem je sloboda trampljena da materijalnu zbrinutost(sto je stvaralo pokvarenost i gramzivost u narodu, npr kod dodele stanova, neki bi zavrsili bez icega, a drugi bi dobili stan, a onda i nasledili kucu, pa smo imali akciju "Imas kucu, vrati stan", dakle klasno raslojavanje medju samim proleterijatom, a sve kao posledica odbijanja slobode, koju zamenjuje materijalna sigurnost...
Preporuke:
35
7
26 nedelja, 24 maj 2015 15:39
boki okac
ukratko srbija je pukla ko tikva. a vucko ce vladati jos barem 5 godina
Preporuke:
28
6
27 nedelja, 24 maj 2015 15:46
DRAGANešković
Tačno, ali, uvek ima jedno ali, kad bi se kojim slučaju narod ujedini, udružio i samoorganizovao, onda ma ovakve konstatacije nebi više gubili vreme niti energiju na ččitanju. Da završim priču, bučna manjina kontroliše, upravlja i ekspopatiše tihu većinu. pozz. DRAGANešković
Preporuke:
30
1
28 nedelja, 24 maj 2015 15:58
Šešeljevac
Najveći Miloševićev propust je što je bio suviše veliki demokrata i što je poštovao pravila u trenutku kada su ih svi oko nas bezočno kršili. Hrvatska i BiH su kršeći postojeće Ustave pretvorile Srbe u nacionalnu manjinu, Šiptari su digli oružanu pobunu u jednoj međunarodno priznatoj državi a međunarodna zajednica je sve to blagonaklono gledala i finansirala.

Državotvornost i demokratija se najčešće isključuju (osim ako je u pitanju Luksemburg, Švajcarska ili neka slična država-perionica novca).
Putin je u situaciji koja je mnogo manje dramatična od one u kojoj se nalazila Srbija 90-ih, zabranio rad NVO finansiranih iz inostranstva ukoliko predstavljaju pretnju za bezbednost Rusije. Gde bi nam kraj bio da je Milošević smogao snage da najuri sve one NVO. Nažalost, to je samo jedan od njegovih brojnih demokratskih gafova.
Preporuke:
58
16
29 nedelja, 24 maj 2015 16:02
Causa Spectandum
Kada je reč o formiranju opozicije Vučićevom režimu, tu bi, po mom mišljenju, trebalo krenuti od početka.


Ja ne znam zasto svi uporno izbegavaju da koriste prave reci, niti zasto isgraju dzentlmenski sa secikesama?

POCETAK!!? Pocetak, postovani Profesore?
Da ipak krenemo od kraja, odnosno olupine od drzave kako ste to sjanono naveli. I AV, i njegovi sledbenici ce da ostanu do samoga kraja, jer u svojoj ne svesti, u tom lcinom mentalnom zatvoru oni jednostavno ne vide preko zida. On veruje u svoju istinu i ne vido obrise olupine koju "gradi". Oni na nizem stepenu "kontemplacije" jednostavno vuku sebi dok mogu - koriste guzvu za svoj sitan car. Sve to vdi kraju - teskom. Nakon kraja, a pre pocetka bice veoma gusto i krvavo. To nece moci spreciti niti jedan institucionalni proces, jer tako nesto, ili ne postoji, ili je nejako. Stihija ce stihijom biti unistena, a posle toga nece biti ni malo bolje. Reakciju nece imati ko da urati u sistem. Mrka kapa.
Preporuke:
20
2
30 nedelja, 24 maj 2015 16:04
SRS i LDP
...koja zavisi uvek od nekog drugog,"iznad", u titoizmu od drzave tj. komunisticke nomeklature, a danas od EU(ekonomski razlog se navodi kao ubedljivo najveci razlog za ulazak u EU, ali dovoljan da se izda sve) i ,opet,partijskih nomenklatura, koje moraju biti podrzane od EU da bi bile u vlasti).Kada se odreknete slobode, onda iskljucujete sebe iz istorije(kao sto su robovi ucestvovali u istoriji samo kada su dizali pobune), pa se istorija podvaja na istoriju za narod, po kojoj se SFRJ raspala 1991 "zbog politicara" i istoriju oligarhije(partije)u kojoj se sukobi i raspad odvijaju svo vreme.Posledica te trampe, sloboda(i istorija) za materijalnu zbrinutost, jeste nemoc da se shvati koliku stetu je titoisticko blagostanje napravilo i SFRJ, a kamoli Srbiji i ponavljanje istog obrasca, sloboda(i istorija)u zamenu za bolji zivot(dece) u EU.Izdresirani titoizmom, ljudi u Srbiji neprestano biraju privid, izbegavajuci da donose odluke, prebacujuci krivicu na politicare.Korupcija...
Preporuke:
16
8
31 nedelja, 24 maj 2015 16:11
bog dano vic
nas udvoricko cinkaroski mentalitet donosi rezultat i...BOLJI I VISI ODOSE BOLJIMA I VISIMA A VI KAKVi STE DOBRO VAS I JA ZAPADOH NJEGOS
Preporuke:
30
2
32 nedelja, 24 maj 2015 16:18
SRS i LDP
...na koju se svi zale, je laksa od slobode odlucivanja, jer je sloboda uvek vezana za rizik i samozrtvovanje, a korupcija ovde ima toliko dugu tradiciju, da je postala predvidljiva i kao takva pruza sigurnost(znas koliko treba da platis saobracajcu,lekaru,profesoru,clanu komisije i sta za to dobijas)koju sloboda ne moze da pruzi.Kada sloboda pruza sigurnost, to se zove Zakon, a u bezakonju, sigurnost ima oblik mafijaske "zastite" koju pruza neko "iznad",a koju treba platiti.Lakse je platiti, nego sebe i druge ograniciti Zakonom.Zakon je jedina sloboda i najvece dostignuce jednog naroda.
Preporuke:
22
2
33 nedelja, 24 maj 2015 16:30
Neša (Glodur)
@Dragan: "budući da su ljudi u Srbiji u značajnom broju 5 oktobra odigrali jako glup potez, beskrajno glup, - bolje se nije moglo ni očekivati, a tako glupav potez i ne zaslužuje bolje"

Upravo je predvodnik tog beskrajno glupog poteza bio Koštunica. Zar je morao da svoj narod navodi na beskrajno glup potez? Zašto je to činio? Iz kojih razloga? Imaju li i on i DSS zasluge za posledice tog beskrajno glupog poteza? Za vreme njegove vladavine najviše toga je oteto, prodato i uništeno. A sad tako ideološki ostrašćeni bez osećaja priznanja realnosti udrite po minusevima.
Preporuke:
48
23
34 nedelja, 24 maj 2015 16:32
Srboljub
"Građani mogu da mi veruju a i ne moraju da mi veruju. Moja je želja da se u moja upozorenja ne uvere kasno,da se ne uvere tek onda kada bude teško da se isprave greške koje su građani u svojoj naivnosti, površnosti ili zabludi sami učinili. Pa će se te greške teško otklanjati, a neke možda neće moći nikada da se otklone."

https://www.youtube.com/watch?v=9rc7yo7TrRo
Preporuke:
38
9
35 nedelja, 24 maj 2015 16:39
SZŽ
Bravo Antoniću sve si rekao.
Preporuke:
29
6
36 nedelja, 24 maj 2015 17:16
Radgost
Članak je uglavnom nepristrasno raščlanjivanje,sagledavanje okolnosti postojećeg društvenog poretka u Srbiji.Ništa zajednica,pravda,raspodeli itd;bolje bez neprijatnosti.Da se ne ostane bez članstva u "supersloju"(iz klase robova).
Jer,pravedna zajednica koja ima svest o skupnim dobrima uopšte ne ostavlja mogućnost postojanja robovlasnika!Što se protivi načelima Knjige.
E tu sklonost Srba za zajedništvo,pominje Jireček u "Istoriji Srba"navodeći:Da je u pojedinim srpskim zemljama na Balkanu,pre mnogo vekova(možda pre Knjige), svake osme godine vršena preraspodela plodne zemlje(sasvim ispravno:kako da budeš vlasnik zemlje koju nisi napravio?a koju je Bog stvorio).Na ovaj način Jireček stručno,naučno potkazuje Srbe vlasnicima(ili jednom vlasniku) Zemlje;da nisu podobni odnosno da su protiv NSP!
Čitava "svetska zajednica" onomad beše poslala na Srbe bombe,rakete jer su upražnjavali podelu,naizmenično; posao pa prinudni odmor.
Preporuke:
15
1
37 nedelja, 24 maj 2015 17:20
freni i zui
@Ujka Vasa

Perfektno zapažanje!
Preporuke:
16
3
38 nedelja, 24 maj 2015 18:16
Ima li neko da isplete nov džemper?
Srbiji može biti bolje tek kad se, umesto političkih analitičara, Vučićevom ličnošću i delom počnu baviti psiholozi, psihijatri... A što se tiče SNS kao stranke? S obzirom na taj bućkuriš programa preuzotog od raznoraznih stranki liče mi na džemper iskrpljen od pocepanih starih čarapa. Nema tu pravog džempera a ostadosmo i bosi pa nam sad i noge mrznu.
Ostaje nam nada da će nam Sanda koja je već krenula isplesti neki nov i udoban. Ako bude materijala.
Preporuke:
28
4
39 nedelja, 24 maj 2015 18:47
Horor
Kada jednog dana naprednjaci odu sa vlasti, Srbija će izgledati kao olupina

Anarhija i kriminalizovane grupe haraće Srbijom. Uništili su vojsku, policija je svedena na nivo kriminala.
Preporuke:
35
1
40 nedelja, 24 maj 2015 19:02
Dr
Profesore Antoniću, u Vašim člancima dijagnoze društvenih procesa su odlične, ali ono što nedostaje su REŠENjA, kao i analiza mogućnosti (sredstva, vreme, organizacija) da se ta rešenja sprovedu u praksi. U ovom članku nedostaje predlog rešenja šta raditi posle perioda napredne pljačke Srbije. Kako napraviti funkcionalne institucije koje će kazniti vođu i sve oko vođe? Još bih da dodam ovima što se kaju za učešće u državnom udaru 05. oktobara: Narod na ulucama nije srušio Miloševića, nego su ga niz vodu pustili generali u vojsci (Pavković) kao i srpske službe bezbednosti. Da to oni nisu uradili, bio je detaljano pripremljen građanski rat u kome bi bilo na desetine hiljada mrtvih, a Srbija bi izgledala kao danas Irak ili Libija.
Preporuke:
28
13
41 nedelja, 24 maj 2015 19:41
neko
@Dr

U stvari, čini mi se da je taj građanski rat onda, oktobra 2000., već započeo, a to je bilo predočeno tadašnjim srpskim službama bezbednosti i vojsci. Tada su odlučili da ga skrenu u obojenu revoluciju. Narod na ulicama bio je, po meni, dovoljno adekvatno usmeren da dođe do građanskog rata. Kako znam ? Više puta sam gledao kako su se organizovali, u Beogradu. Vi ste se međutim, priznajem, do sada najviše približili istini. Ovo što sam rekao smatram da je dovoljno subjektivno, tako da bez odgovarajuće dokumentacije nije moguće biti precizan, te odrediti stvaran sled događaja.
Preporuke:
15
3
42 nedelja, 24 maj 2015 19:42
A sećate se onog DOS spota
Srbija je tamo gde su srpski rad...naprednjaci... Pa kamile i pustinja. Uz ove arape to postade realnost.
Preporuke:
14
2
43 nedelja, 24 maj 2015 20:12
trn
Neša (Glodur)
@Dragan: "budući da su ljudi u Srbiji u značajnom broju 5 oktobra odigrali jako glup potez, beskrajno glup, - bolje se nije moglo ni očekivati, a tako glupav potez i ne zaslužuje bolje"

Upravo je predvodnik tog beskrajno glupog poteza bio Koštunica. Zar je morao da svoj narod navodi na beskrajno glup potez? Zašto je to činio? Iz kojih razloga? Imaju li i on i DSS zasluge za posledice tog beskrajno glupog poteza? Za vreme njegove vladavine najviše toga je oteto, prodato i uništeno. A sad tako ideološki ostrašćeni bez osećaja priznanja realnosti udrite po minusevima.

Gospodine Neso,
Pre nego sto pocnete da optuzujete pojedince (Kostunicu) pogledajte cinjenice: Kostunica je bio izabran da vodi na listi, bio je Predsednik sa veoma ogranicenim ovlascenjima. Glavni akter svih zbivanja u tom vremenu je bio Djindjic, ali zbog necega, sto ja ne razumem, vi ga svi velicate a on je bio taj koji je sve orkestrirao. Cinjenice Gdine Neso, cinjenice!!!
Preporuke:
36
16
44 nedelja, 24 maj 2015 20:15
"Sistemski" korektno
A kako ce to konkretno izgledati kada se "demokratski" okrpi olupina Srbije?
U kapitalizmu vlada manjina, a promene sistema nisu dozvoljene, znaci nema demokratije. To je velika podvala vladajuce klase, klase kapitala.
Preporuke:
21
3
45 nedelja, 24 maj 2015 20:25
Nule nas vode do nule - i tu cemo ostati!
U svom pesimistickom, a zapravo realistickom pogledu Antonic ipak zadrzava notu optimizma - kad kaze da cemo posle pada ove vlasti i Uzurpatora morati da startujemo od nule! Necemo, gospodine Antonicu! Buducnost Srbije je da ostane ZAKOVANA NA NULI! Kao jedan Haiti u americkom dvoristu, ali i neke znacajnije drzave, kojima Gazda nikad ne dozvoljava da pridignu glavu! Zato je glavna zadaca Uzurpatora da u Srbiji onemoguci bilo kakvu obnovu institucija - napokon, sta ce ti institucije kad imas americkog ambasadora! Pritom ne zelim kazati da je neko drugi glavni krivac za takvo jezivo propadanje! Gotovo 30 godina politicari izludjuju srpski narod - prvo Milosevic, pa Djindjic-Tadic - ne i Kostunica, on je jedini igrao po demokratskim pravilima, zato je i eliminisan - a Vucic je samo kruna tog procesa! Razlike su u istorijskom trenutku, i u nastupu vladara: Milosevic je voleo da kaze "A sad SVI na posao!", dok je Vuciceva poza prividno suprotna: "Sta me zajebavate, pustite ME da radim!"
Preporuke:
21
4
46 nedelja, 24 maj 2015 22:14
sve je relativno
Brundalo
"Neko napisa da se ovoj analizi nema šta dodati. Donekle bih se saglasio, odnosno saglasan sam sa svim iznetim činjenicama,one su nepobitne, one su žalosna istina,a istin je samo jedna, ne mogu biti dve istine.."
..
Moje je stanovište,da postoji više istina o većini stvari.
Vaša je"istina"da postoji jedna istina.
To su već dve stvari,dve istine.
Saberite vaše i moje shvatanje istine(jedan plus jedan jeste dva).
pozdrav,niko
Preporuke:
4
23
47 nedelja, 24 maj 2015 22:16
neko
Pozdrav Miroslavu Bačincu.
Preporuke:
5
0
48 nedelja, 24 maj 2015 22:20
Cvrčak
G.Antonić je optimista. Posle njih neće ostati uništena zemlja, već ćemo ostati bez zemlje uopšte. Polak tonemo i ne vidi se dno...
Preporuke:
32
2
49 nedelja, 24 maj 2015 22:36
Observantes
@Dr, pogrešno. Da kvota besnila na ulicama 5. oktobra nije postojala (brojnost zaludnih i neodgovornih, dakle idiota ) ništa se ne bi desilo, nikakav građanski rat. Razumem vašu potrebu da se samoabolizirate od te ulice. Uguši više ova DSS samoabolicija i racionalizacija patriotizma.
Preporuke:
24
16
50 nedelja, 24 maj 2015 23:32
Cviko
Neko je na stranicama NSPM-a, davno napisao, da građani ne razmišljaju svoj glavom već sa svojim televizorom. Kad će biti bolje? Imamo dve mogućnosti. Prva je da građani počnu da misle svojom glavom a druga je da promene kanal kad ne mogu vlast.
Preporuke:
28
1
51 ponedeljak, 25 maj 2015 00:36
Cassius clay
Sve se zna,ali pitanje je dokle ovako?-ljudi su hipnotisani,mas-media koja je pre 20-tak godina uveliko sluzila kao vid oruzja-nazalost je uzela prim at.Dakle globalizam imperijalizam uveliko pokazuje svoje manire,nadam se I verujem da postoji nesto ili neka sila u "ljudima" koja ce se nekako izazvana probuditi I spasiti ljudski rod I vrednosti koje ce svojim kredibilitetom podporiti opstanak na ovoj planeti.
Preporuke:
8
0
52 ponedeljak, 25 maj 2015 04:52
Pera Petrovic
A Akademija nauka gde je ona sad?Krckaju polako penzijice odnosno ono sto je od njih ostalo i u misijoj su rupi.Sramota jedna.
Preporuke:
16
1
53 ponedeljak, 25 maj 2015 08:01
Vucic - srpski Mesaja
Slusajuci Vucica na B92, (izdrzao sam 10 min), nista novo, nista inspirativno covek nije rekao.
Predstavljajuci sebe, kao zrtvu, kao dobrovoljca da bude "razapaet". svesno I podmuklo "razapinje" srpski narod I Srbiju. SNS-ovci su definitvno SEKTA, koja bez pogovora sledi, obozava I stavlja na piedestal svog vodju. Vucic, polako ali sigurno stvara od cele Srbije jednu sektu, gde ce svi, za rad njega, da idu u licnu propast.
Za to su krivi, ne samo Vucic I SNS, vec I medije koji mu pruzaju priliku I da to postigne.
Srpske medije, zajedno sa Vucicem, zbog kukavicluka I straha, ucestvuju aktivno u unistavanju Srbije.
Preporuke:
36
0
54 ponedeljak, 25 maj 2015 08:56
Reddy
Među najveće krivce za ovakvu situaciju trebalo bi, svakako, svrstati i mnoge vajne komentatore ovde. Hipnotisani nacionalističkim ambijentom uporno poturaju sasvim nesvrsishodna i smisla lišena rešenja bez ikakve alternative. Srbija je postala u međuvremenu prolterska nacija i njen jedini spas je u regeneraciji ideje socijalizma. bez takvog pristupa nikuda i nigde se ne može stići. Sve sami slepi putevi. Ako neko i dalje insistira na takvim solucijama a da se tome nema šta ozbiljnije suprotstaviti sudbina je sasvim crna. A izgleda da je tako. Onda, bar, ostavimo kuću otvorenu svakakvim glupostima i budalaštinama.
Preporuke:
20
18
55 ponedeljak, 25 maj 2015 09:11
siniša
Svaka demokratija u Srbiji je neprihvatljiva za Zapad. Demokratija bi podrazumevala i prisustvo proruskih profesora na univerzitetu i kreiranje ekonomske politike makar i u desetom delu od strane ruskih finansijskih centara, zatim uticaj u kulturi, privredi upotrebi pisma itd. Za Zapad je neprihvatljiv nikaav uticaj Rusije u Srbiji, izuzev onoga koji oni kontrolišu. Zato je za lidera Srbije potreban čovek koji će svaki zametak demokratije, svaki zametak bilo kakvog pluralizma u startu zatreti.

Zato Zapad traži za lidera nekoga ko će po svojoj strukturi ličnosti biti potpuni sluga, prema onima koji su ga inaugurisali, a to je zapad, i potpunu beskrupuloznu isključivost kad su u pitanju podanici, odnosno mi Srbi kao roblje.

Takav je bio Tito, a sada je takav Vučić.

Oni traže jednog čoveka i jedan telefon koji rešava sve. Takve ponude je imao i Đinđić i Koštunica i Milošević i Tadić. Ali nisu bili apsolutni gospodari. Nisu išli do kraja.

Samo Vučić ide do kraja. KAO Tito i Milo.
Preporuke:
25
6
56 ponedeljak, 25 maj 2015 10:04
Anonimus
Dobra analiza ali ono što se i u njoj vidi je da mi kasnimo za zapadom. To se vidi na primeru političkog marketinga. A da od tog zapada nećemo imati nikakvu korist i danas se potvrđuje na primeru aminovanja šiptarskih terorističkih akcija.

Sa druge strane, jeste užasavajuća razgradnja institucija. Ne za nas, već za našu decu. Da li je moguće da u Srbiji ne postoji kritična (intelektualna) masa koja to može da zaustavi? Da se suprotstavi SNS korisnim idiotima, na čijoj su strani samo destruktivni interesi zapada i fizička brojnost.
Preporuke:
16
1
57 ponedeljak, 25 maj 2015 11:52
siniša @ Reddy
Smisao Vučićeve uprave, i smisao zašto su njega i to baš njega postavili na vlast je potpuno isti kao i smisao kad su Tita postavili na vlast. Smisao i za Vučića i za Tita je bio u toe da se onemogući ikakva demokratija i pluralizam u Srbiji.

Za vreme Tita to je bila socijalistička retorika, a sada je neka reformatorska. Nema tu nikakvih reformi kao što nije bilo nikakvog socijalizma za vreme Tita. Iako ja mislim da socijalizam jeste opcija, ali do socijalizma demokraatskim putem, a ne prečicama.

Anegdota za vas.

Za vreme Tita uhapse nekog Hercegovca što se zalagao za socijalnu pravdu. ad su ga pustili pitaju ga komšije kako mu je bilo kod Tite u zatvoru. " A kako. Prospu vodu po cementu, po podu i onda se ja smrzavam usred ljeta na mokrom cementu".

Posle toga, koga god pitaju " A jesili ti za socijalnu pravdu", u Hercegovini je uvek isti odgovor " Koga ćeš ti na ladnu cementu? Mene?".
Preporuke:
6
9
58 ponedeljak, 25 maj 2015 13:43
stefan.borota@gmail.com
PROLETERKA
Još za vreme Broza i neprestanog srpskog brozovluka Srbija je postala olupina. Posle kriminalnog dvojca Vhuçi-Dhaçi biće tako zarđana da ni gnjurci više neće hteti da je izvlače na površinu. Ne isplati se. [,]
Preporuke:
7
5
59 ponedeljak, 25 maj 2015 14:39
Dražin štab
@Reddy

Vi tvrdite da je jedini pravi put socijalizam?
A šta na to kažu Englezi?
Preporuke:
10
7
60 ponedeljak, 25 maj 2015 14:59
Reddy
@Dražin štab

Ironija i sarkazam pa i cinizam vam neće baš ništa pomoći. Uostalom zar se i savremeni četnici ne hvale svojim navodnim levičarstvom. Utoliko, valjda, računaju i sa tim šta London kaže. Slušali su Engleze sve tamo do onog nesrećnog Dražinog ispada u Gornjem Lipovu a onda im presede i svadba te kola krenuše niza stranu. Valjda bi trebalo da im je tada svanulo te da su shvatili s kim imaju posla. Kad ono jok! Sad opet teraju kola niza stranu. Valjda, posle srpskog čekaju da ih Veliki Vladimir rehabilituje, šta li!?!?!?
Preporuke:
9
6
61 ponedeljak, 25 maj 2015 15:07
Reddy
@Dražin štab

Jadni moji srbijanski četnici, pa vas na čisto pometoše. Eto, Englezi vam ne daju mira ni u Španiji, naročito u Madridu i Barseloni. Kako je krenulo bolje se posakrivajte u mišje rupe ili, makar, ko Draža, započnite vaša šumska snalaženja, sve uz božju pomoć kakvog jataka, možda ruskog, možda kineskog. Ajoj, na kakve se vi staze i bogaze dadoste, pustinjaci jadni i bedni. Najbolje je da osnujete kakav hrišćanski red siromaha i bednika. Tako bi/ste izbegli sve nevolje ovoga sveta. A za onaj, ni tamo vam neće biti lako, veliki grešnici!.
Preporuke:
8
13
62 ponedeljak, 25 maj 2015 15:24
Dražin štab
@Reedy

Pa i Tito je čekao i dočekao Engleze!
I Tito je slušao Engleze!I radio BBC!
Na to niste gadljivi?
Preporuke:
8
9
63 ponedeljak, 25 maj 2015 15:38
siniša @ Reddy
Niste dobro obavešteni gosin druže. Evo vam neke podatke koji će vas kao antifašistu sigurno obradovati. Kad ste već kod Španije i Madrida.
De Gol je javio Dražinim momcima da je Ante Pavelić u Madridu i Srbin, četnik ga je nanišanio pištoljem i pogodio. Međutim kao za inat nije ga pogodio u glavu nego u stomak. Kaže Pavelićev sudija i presuditelj da je hteo da crkne kako će ga promašiti. Ali usledio je obrt. Mesec dana se Pavelić borio za život i konačno je skapao nikad se nije oporavio, a jes' se namučio, bolje nego da ga je pogodio u glavu.

Eto vidite, em ga štitio Papa, en ga štiotio onaj vaš, znaš ti koji, ali mu četnik presudio.

Ima ponekad pravde i Boga.
Preporuke:
15
4
64 ponedeljak, 25 maj 2015 15:39
Reddy
@Dražin štab

Tito je radio baš kao i Draža! Samo Dražu su Englezi namamili pa pustili niz vodu dok je kod Tita bilo obrnuto. Nego, ljubitelji zaludne gerile, šta će/mo sa Madridom i Barselonom? Englezi ponovo nadiru a Draži, kao i obično, ponestalo ideja gde, sa kim i protiv koga da ratuje. A uz put pogubio i svoje verne saradnike. E, moj Dražo, s kim si ti dohvatio da ratuješ, pardon, planduješ.....ko će se tebi smilovati?
Preporuke:
8
10
65 ponedeljak, 25 maj 2015 16:03
siniša @ Reddy
Dobrodošao gosin druže. napravili ste najvažniji korak ka istini.

Shvatili ste i priznali.

NIJE NAROD DOVEO TITA NEGO STRANCI.

Nije Tuito došao na vlast zbog borbe i zasluga, zbog sposobnosti i znanja nego su se tako nagodili dvojica psihopata Staljin i Čerčil da svoga druga psihopatu dovedu na vlast u Jugopslaviji.

Drago mi je da ste svesni toga i da su svi svesni toga.


Sada možemo pričati i o filozofiji i o socijalnoj pravdi i o levičarima i desničarima. Sada kad Tito nije kriterijum istine nego obični psihopata-marioneta koga je neko ko ne voli našp narod i ko nije voleo našu državu stavio da pokvari sve što se moglo pokvariti.

Shvatili ste TITO JE KRALj ŠTETOČINA. Na svu sreću bio. Možda bi Draža bio gori, ali nije imao priliku. Zbog toga on odlazi u večnost kao pravednik, a Tito kao štetočina.
Preporuke:
14
6
66 ponedeljak, 25 maj 2015 16:13
izbor
ukoliko parlamentarna i vanparlamentarna opozicija ne žele dobro srbiji,neka idu na vučićeve izbore.ukoliko se ne organizuju i traže političke i medijske slobode,biće uzalud...priče oko eu,ili ne ,samo su gubljenje vremena.ova vlast nas vodi u ambis.
Preporuke:
1
0
67 ponedeljak, 25 maj 2015 16:23
Dražin štab
@Reddy

Da vam verujemo? Dražu su pustili niz vodu Englezi,a Tito je uradio suprotno, kažete vi.
Na osnovu tog da se zaključiti ,da kad je Tito pustio Engleze niz vodu, raspala se Velika Britanija, a SFRJ i dan danas stoji na svojim(Titovim) nogama(sic.)
Preporuke:
8
7
68 ponedeljak, 25 maj 2015 17:12
Socijalizam i (Brozovo) antisrpstvo su sasvim razlicite stvari
To se namerno poistovecuje i gurnuti smo u ovu polu fasizoidnu anarhiju. U svakom slucaju sleduje nam sirovi, kolonijalni kapitalizam, prakticno degradacija drustva u duznickom ropstvu van EU (kao utesne nagrade), gde smo ukinuli sve odbrane drustva bez mogucnosti da bar ravnopravno ucestvujemo u primarnoj emisiji evra.
Nije to kuvanje zabe za bogati kapitalizam, u kome i sami kolonijalisti imaju probleme, to je jednostavno prisilna korupcija, haos i beda u produzenim sankcijama dok svako spolja ne uzme sta mu dopadne na toj teritoriji neizvesne sudbine.
Mogli bi se tome suprotstaviti da je nam ostalo sredstava za proizvodnju i sloznog politicko-ekonomskog (sistemskog) razmisljanja, makar u nekom pola-pola sistemu i uz pomoc sa strane, zato su nam obe te poluge prvo razorili korupcijom.
Prilicno bezizlazno sada kad smo sve unistili uz koruptivnu elitu i diktaruru izdajnika od 2000te.
Sad se batrgamo u tom blatu.
Preporuke:
11
1
69 ponedeljak, 25 maj 2015 17:26
D-ex
Sve što je izrečeno u ovoj kolmuni apsolutno stoji.Možda je trebalo sa više analitike predstaviti psihološko-politički profil,kao i razmišljanje prosečnog Srbina,i ukazati na evidentnu degradaciju naroda.Svakako je trebalo posvetiti i pažnju Srpskoj intelektualnoj eliti koja je kao noj zabila glavu u pesak,pa ili aplaudira velikom vođi podržavajući sve njegove političke i druge izopačenosti,ili čuva sopstveni onaj deo tela na kome se sedi.
Preporuke:
5
0
70 ponedeljak, 25 maj 2015 19:00
Ne klepeći nanulama
Lajt-radikalna kamarila je pretvorila Srbiju u septičku jamu.Oni misle da su dezavuisali naše intelektualce, našu tradiciju, duh naroda, verujem da su uspeli sa kvazi intelektualcima , ljudskim konvertitima , predatorima , jer da nije istinske društvene elite , ne bi se pojavio ni ovaj tekst, nazdravlje g-dine Antonić, mnogi ljudi Vas poštuju a zašto ne reči , dive se i vide nadu.
Preporuke:
11
3
71 ponedeljak, 25 maj 2015 21:06
Đorđe Delić
Aleksandar Vučić će vladati još minimum 10 godina, budite objektivni. Do tada će nam se dešavati stvari koje sada ne možemo ni da sanjamo. Nema ko da sruši Aleksandra Velikog na izborima
Preporuke:
11
11
72 ponedeljak, 25 maj 2015 21:17
Boba
Da uzmemo da je dijagnoza tačna. Da li to znači da nade za pacijenta tj. narod i državu nema jer su se izgleda i preostali pošteni intelektualci pomirili sa tim da samo gledaju kako 'budale klade valjaju'???
Bojim se i sve da nije tako malo njih shvata da u sistemu koji je nametnut bolje i ne može da bude i da promena jedino može da dođe potpuno van njega. Da li je narodu potrebno da skapa od gladi da bi to shvatio videćemo.
Preporuke:
11
2
73 ponedeljak, 25 maj 2015 23:04
Tehnologija logora
Nisam bas siguran oko masa, oni koji su antisrpsku diktaturu Broza i socijalizam zamenili antisrpskom diktaturom mafije i kapitalizmom dobro znaju tehniku kontrolisanog haosa - oni su knjigu i pisali.
Preporuke:
8
0
74 utorak, 26 maj 2015 00:00
goran01
Srbija je i pre Vučića bila zemlja bez jakih institucija. Ne vidim neku promenu nagore, jer od pređašnjih korumpiranih ove reformisane bar na oko deluju bolje-uhapsili su Miskovica i Kosmajca i to je neki uspeh jer oni pre to nisu ucinili. Otkrili su ubicu Ćuruvije i jos ponesto. Mislim da je to napredak. Treba se pomiriti sa tim da smo mi jedna mala i siromasna zemlja bez prirodnih resursa potrebnih za industrijsku proizvodnju a nedovoljno obrazovani kao nacija da bi smo prodavali usluge umesto gotovih proizvoda. Cak ovde i da dođe najpametniji ekonomista na svetu nista bolje od sadasnje guvernerke ne bi mogao da ucini jer ovo fakticko stanje zemlje se samo radom i godinama stvaranja moze promeniti. Ni Austrija ni Nemacka se nisu izgradile za 10tak godina, bile su potrebne decenije a obe zemlje su bile ratom devastirane bas kao i Srbija. Dobijale su kredite posle rata bas kao i Srbija ali su ih pametno utrosili za razliku od Srbije.Pustite ih da rade svoj posao to im je najveca kazna!
Preporuke:
3
9
75 utorak, 26 maj 2015 00:34
ak
@Drazin stab
U potpunosti ste u pravu.Tek kada najrazvijenije zemlje uvedu socijalizam,tada mozemo mi poceti da razmisljamo o tome.Do tada cemo se razvijati onako kako je to vec par vekova obicaj na zapadu-putem "surovog" kapitalizma.
Preporuke:
3
9
76 utorak, 26 maj 2015 09:31
"elita"
u pravu ste, zemljom vlada 'danas', 'filip švarm,žarković,luković,teofil pančić,olja bećković,aida ćorović, b92, kompletna kulturna i obrazovna elita...'.nema diskontinuiteta.i to od početka 90tih a sve od onih nasilno useljenih salonskih stanova i vila po beogradu'45. naravno,iza njih su ekskadroni koje vi nazivate mafija, kriminal,pljačka,otimačina,osiromašenje na svim nivoima kao rezultat ideološke, mentalne, kulturne, političke korupcije...na svim nivoima i u skoro svakom čoveku koji je iole uspeo da se probije u srpskom društvu.ovo što se sada dešava, ovaj kontinuitet, u imenima ljudi, na privatnim 'singidunum-perišić-lepše je sa kulturom'-univerzitetima je cinični šamar i degradacija, usporavanje, zaglupljivanje, degeneracija i popuštanje mediokritetima i ljubimcima medija.vučić je toliko vešt da je,poznajući dobro srpski podanički mentalitet,korumpirao one koji su se, sada vidimo,lažno i sve vreme, predstavljali kao misaona avangarada društva.
Preporuke:
13
2
77 utorak, 26 maj 2015 21:57
Mikele
Poštovana gospodo, neće niko od vas (nas) spasiti Srbiju. Nas, koji danas živimo. Skoro da sam siguran. Spas Srbije je samo u novom rađanju. Mi smo svoje ispucali. Događaji koji su markirali naše živote su prošli. Svu snagu treba da usmerimo na naše potomstvo.
Preporuke:
6
0
78 sreda, 27 maj 2015 07:13
Čivijaš
"Istovremeno, s najvećim besom se eliminiše svaki pokušaj racionalne, kritičke analize tih nastupa i obećanja, poput autorke „Utiska nedelje" ili ustanove zaštitnika građana – to su elementi agresivnog i represivnog."
To kaže Prof.Antonić Švramu za "VREME".
A Švram na početku veli da će "posle Vučića od Srbije ostati samo olupina".
Nisam siguran da je ovo ozbiljna,temeljna ekspertiza onoga što nam se događa.Taj ekkonomski savet koji podržava ili čak u nekoj meri inspiriše Vučića, ne misli tako.Je li "Utisak nedlje" u kome niko nije mogao da istera nijednu misao a da ga Olja ne stavi na tobolac svojih presnih,i sve razuđenijih zapitanosti,prekidajući sagovornika , ma ko to bio, samozaljubljena u svoj cinizam,iznad ovog saveta po stručnosti.
Da li je ovaj zaštitnik građana bilo koga zaštitio ili napada vlast zato što je od nekoga plaćen da to čini.
Naravno vlast ima slabosti ali nije ona ta koja je zemlju dovela do olupine.Ona je olušpinu nasledila.Ako ništa ne uradi, biće najgora.Bar
Preporuke:
3
2
79 sreda, 27 maj 2015 08:28
Durlanski
Jedan od najsažetijih i najinspirativnijih intervjua koje sam ikada pročitao. Srbija zaista jeste autentična evropska Severna Koreja samo po ukusu Brisela i Vašingtona. Ne brinite se ljudi, neće ovo još dugo potrajati. Ostaje pitanje - šta posle? Verujem i nadam se da ćemo konačno, kao narod, proći na ispitu zrelosti. Kako - ne znam, ali verujem.
Preporuke:
2
3
80 sreda, 27 maj 2015 14:05
Dragan
Vučić je "nasledio" snažu, uređenu državu, i evo za svega tri godine doveo je do propasti. Do Vučića, sve je u Srbiji funkcionisalo besprekorno, i eto šta se napravi za kratko vreme.
Gospodine Antoniću, vaša analiza bi bila vrhunska da nije u njoj toliko mržnje, ovako ....
Preporuke:
3
3
81 sreda, 27 maj 2015 16:11
DRazaLegenda
@"Moramo, dakle, da se pripremimo za jednu uništenu zemlju, kao i na to da ćemo u velikom delu našeg političkog, društvenog i ekonomskog sistema morati da startujemo od nule. Jer, kada razorite institucije i jedan normativni sistem – pravila funkcionisanja javnosti, medija, međuljudskih odnosa u državnoj upravi, kulturi i tako dalje – sve što ostaje jesu moć, arbitrarnost i nasilje" -!????
APSOLUTNO TACNO !!! Jedino je problem g-dine Antonicu sto ste i VI ,zajedno sa masom polu-kvazi-intelektualaca ,ucestvovali u tim "ulicnim" radovima 2000.g kada je i otvorena "Pandorina kutija" - IZDAJA !!! -umesto da ste poslusali Slobin govor od 02.oktobra 2000.g u kojem Vam (Nam) je sve najavljeno !!!
Prema tome lahko je prosipati naknadnu pamet iz pozicije Fakultetskog profesora (POlitickih nauka)sa 5-6 casova nedeljno i poneki "referat" za 120-150 hiljada din.-dok NAROD GLADUJE !!! Dajte VI RESENJA Profesore !!???-Naravno TO NIJE lahko !!!
Preporuke:
4
1
82 sreda, 27 maj 2015 19:30
Turas
Sve je tačno izanalizirao i zaključio gospodin Antonić osim na kraju gde se navodi moguća grupa ljudi koji čine alternativnu opoziciju Vučiću , stvarajući koncenzus oko nacionalnog interesa , suprostavljajući se današnjoj upropašćivačkoj vlasti . Sve je to lepo -ali nemoguće .
Danas je gospodine Antoniću neizvodljivo . Nekada davno mi Srbi smo to rešavali "preko noći" .Takvih "struktura" nema više . Ostali smo "ubogi i sami ,listak jada kojim vetar... vlada "
Preporuke:
1
1
83 petak, 29 maj 2015 01:25
Seljak
Ko nema bar malo zemlje biće mu veoma teško. Predlažem uspostavljanje udruženja"Moba" (nešto slično kao bivša Zadruga). Ko je rapoložen neka se javi. Molim Vas bez suvišnih pluseva.

Komentar nije ironičan. BeograDŽani, braćete kožu na šiljak kad nastupi glad. A kada sve ovo prođe opet ćete da pljujete po zemljoradnicima. Doduše, na selu zaista ne cvetaju "cvećke", već namazani trgovci.

Tako nam je, kako nam je.
Preporuke:
2
0
84 petak, 29 maj 2015 01:29
Seljak 2
Zapravo je sve tako i počelo. Uglavnom, ko nije hteo da radi pobegao je u Krug dvojke da muti, vara i krade. Većina.
Preporuke:
4
0
85 petak, 29 maj 2015 01:30
Seljak 3
Ovi što su ostali na selu. E pa oni su ostali isti. Koren onoga što živi u gradu.
Preporuke:
3
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner